Előkészített ügyféljelöltekkel töltjük meg a naptárad.
A Simplegrow olyan érdeklődő döntéshozókat hoz a cégednek, akik készek Tőled vásárolni.
Cégeknek értékesítesz, és
érintenek az alábbi kihívások?
- NINCS elég új érdeklődő.
- NINCS elég új szerződött ügyfél.
- NINCS meg az évre tervezett árbevétel.
Szeretnél egy olyan rendszert, ami stabilan
szállítja a releváns ügyféljelölteket?
Ügyfélszerző rendszereket építünk, amik hétről-hétre stabilan szállítják a releváns érdeklődőket
Legyártjuk a csalit,
amit letöltenek az érdeklődőid
“Na végre! Ez a cég érti a problémámat!”
A letöltések által pedig épülni fog a saját, önálló érdeklődő címlistád.


Menedzseljük a hirdetést,
amit észrevesz a célpiacod
Probléma-specifikusan szólítjuk meg a döntéshozót egy olyan üzenettel, amire nem tud nem kattintani.


Lefejlesztjük a weboldalt,
ahol feliratkoznak a látogatóid
Célzott üzenettekkel dolgozunk, amitől a lehetséges ügyfeled azt érzi: „Ez pontosan nekem szól.”


Beállítjuk a minősítő rendszered,
ami előszűri az érdeklődőket
Csak azon érdeklődők kerülnek hozzád, akik tudják, mit akarnak (a szolgáltatásod, ugye) és meg is tudják azt fizetni.


Utánkövető rendszert adunk,
ami visszahozza az ügyféljelölteket
Az érdeklődők utánkövetése több csatornán megy, több hétig —
e-mailben, SMS-ben, remarketingben.
Nem hagyjuk magukra az érdeklődőid, hiszen a célunk: feliratkoztatni azt a látogatót is, akinek még “kellett pár nap” átgondolni az ajánlatod.


Biztosítjuk a callcentert,
ami minden érdeklődőt felhív
Az értékesítési csapatunk szakértő, türelmes, nem tukmál, de határozott: behozza azt, aki érdeklődik a szolgáltatásod iránt.
Így még azokból is ügyfél lehet, akik elsőre nem léptek.



Neked csak egy dolgod marad:
Beülni a hívásba és eladni annak,
aki Tőled akar vásárolni.
A rendszer, ami az év 365 napján,
napi 24 órában működik.

- 7/24 érkeznek a releváns érdeklődők - nem neked kell őket levadászni
- Hirdetés, előminősítés, időpont egyeztetés – minden automatikusan működik
- 2 héttel a szerződéskötés után jön az első ügyféljelölt – teljes körű rendszert adunk
- Nem szívja az energiád – “maguktól” jönnek hozzád az érdeklődők
- Érted dolgozik a háttérben - mintha lenne egy extra értékesítő és marketinges csapatod
Az eredmény:
Új érdeklődő megbeszélések,
heti szinten
- Értesítés: “Új B2B lead érkezett”
- Naptárbejegyzés: “Kvalifikált döntéshozó időpontot foglalt”
- CRM: Minden adat előtted van – név, pozíció, üzleti igény
Mi történik,
ha nem lépsz?
Semmi. Marad minden a régiben.
De mindketten tudjuk, hogy a diófát mikor lett volna a legjobb elültetni.
A kérdés nem az, hogy szükséged van-e ügyfélszerző rendszerre.
A kérdés az, hogy Te építed meg (majd valamikor),
vagy senior szakértőkre bízod – most.
Süvöltős László
Kovács István
Mi azt csináljuk, amit a legtöbb ügyfelünk már régóta keresett:
Ügyfeleket szállítunk.
Az értékesítés és a marketing eszköztárat kombinálva építünk digitális ügyfélszerző rendszereket, ezáltal növelni tudjuk a céged árbevételét.
Beszéljük az értékesítő csapatod nyelvét, emellett senior marketingesek vagyunk, ezért a rendszerünk hetente hozza azokat a döntéshozókat, akik nem csak érdeklődnek, hanem vásárolni akarnak a cégedtől.
Kiemelt referenciáink






























Ez a rendszer neked való...
- Ha cégeknek értékesítesz, és stabil ügyfélszerzésre van szükséged.
- Ha sok időd megy el bizonytalan érdeklődőkre és a felesleges hívásokra.
- Ha kevés az időd, de több ügyfelet szeretnél – kevesebb marketing teendővel.
- Ha kipróbálnál egy új ügyfélszerző rendszert, a meglévő módszerek mellett.
- Ha kiszerveznéd az egész ügyfélszerzést – de csak ha biztosan működik.
Kinek nem ajánljuk?
- Ha nem akarsz sales hívásokba beülni, és nincs olyan kollégád akit megbízhatnál ezzel.
- Ha nem etikusan vagy jogszerűen működik a vállalkozásod.
- Ha olyan iparágban tevékenykedik a vállalkozásod, amivel magánemberként nem tudunk azonosulni (pl. alkohol, dohány, lőfegyver,).
Ez a rendszer neked való...
- Ha cégeknek értékesítesz, és stabil ügyfélszerzésre van szükséged.
- Ha sok időd megy el bizonytalan érdeklődőkre és a felesleges hívásokra.
- Ha kevés az időd, de több ügyfelet szeretnél – kevesebb marketing teendővel.
- Ha kipróbálnál egy új ügyfélszerző rendszert, a meglévő módszerek mellett.
- Ha kiszerveznéd az egész ügyfélszerzést – de csak ha biztosan működik.
Kinek nem ajánljuk?
- Ha nem akarsz sales hívásokba beülni, és nincs olyan kollégád akit megbízhatnál ezzel.
- Ha nem etikusan vagy jogszerűen működik a vállalkozásod.
- Ha olyan iparágban tevékenykedik a vállalkozásod, amivel magánemberként nem tudunk azonosulni (pl. alkohol, dohány, lőfegyver,).
Árazásunk transzparens.
És két részből áll.
I. RÉSZ - ÜGYFÉLSZERZŐ RENDSZER LÉTREHOZÁSA
Egyszeri költségek
Minden ügyfelünk más és más, de általánosságban elmondható, hogy stabilan működő ügyfélszerző rendszerhez az alábbiak szükségesek:
- egy ellenállhatatlan ajánlat kialakítása
- egy jó tartalom elkészítése (pl. ebook vagy teszt) amivel e-mail listát tudunk építeni
- egy jól konvertáló értékesítési weboldal felépítése
- ügyfél előszűrő- és minősítő rendszer beállítása
- email automatizmusok és szoftveres háttér megteremtése
- fizetett hirdetések elkészítése (képek és szövegek)
- értékesítés támogató online és offline anyagok (pl. hideghívás forgatókönyv, prezentáció, stb.) elkészítése
Ezeket mind elkészítjük helyetted. A rendszer felépítésének egyszeri díja jellemzően 450-850 eFt között van.
Miután létrehozzuk az ügyfélszerző rendszered, az alábbi havidíjas üzemeltetési csomagok közül választhatsz.
II. RÉSZ - ÜGYFÉLSZERZŐ RENDSZER ÜZEMELTETÉSE
Havi költségek
Érdeklődőszerző csomag
Tartalmazza a fent említett rendszer működtetését, fejlesztését, és a havi hirdetéskezelést, amivel új releváns érdeklődőket hozunk számodra hétről-hétre.
180.000 Ft + ÁFA/hó
Callcenter csomag
Tartalmazza az érdeklődőszerző csomag minden elemét, továbbá a callcenter üzemeltetését, így nagyobb számú ügyféljelöltet tudunk leszállítani, gyorsabban.
250.000 Ft + ÁFA/hó
Kizárólagosság csomag
Tartalmazza a callcenter csomag minden elemét, továbbá iparágra és / vagy területre exkluzivitást biztosítunk a számodra.
Egy iparág – egy Simplegrow ügyfél.
Ne a konkurensed legyen az, aki időben lép.
450.000 Ft + ÁFA/hó
Ti vagytok a legolcsóbbak?
Nem.
És soha nem is volt célunk.
Nem mi vagyunk a “legolcsóbb ajánlat” a piacon, de nem is azért keresnek meg minket. A cégek, akikkel együtt dolgozunk, eredményt akarnak: leadeket, új ügyfeleket, növekvő bevételt.
Mi ezt szállítjuk.
Nem tanácsot (“stratégiát”), nem SEO-t, nem lájkokat.
Hanem egy működő rendszert, ami heti szinten hozza a B2B érdeklődőket.
Ha azt keresed, ki adja olcsóbban – nem mi vagyunk a jó választás.
De ha azt keresed, ki szállít forintosítható üzleti eredményt – akkor beszéljünk.
Gyakran ismételt kérdések
Kertelés nélküli válaszok

Mennyire kell értenem a marketinghez?
Alapvetően semennyire.
Ez nem egy tanfolyam, hanem rendszerépítés. Nem kell értened sem a PPC-hez, sem az automatizációkhoz, sem UX-hez.
Mi írjuk a hirdetéseket, mi építjük a landolót, mi optimalizáljuk a folymamatot.
Te csak elmondod, mit értékesítesz – mi pedig elérjük vele azokat, akik kérik.
Mi van akkor, ha nincs időm ezzel foglalkozni?
Akkor pont jó helyen vagy. 🙂
Az ügyfeleink döntéshozók, akinek az ideje drága.
Nálunk nincs heti marketing feladatlista.
Mi üzemeltetjük a rendszert, Te csak ránézel az eredményekre.
Legfeljebb annyit kérünk: biztosíts egy kollégát, aki kezeli az új ügyféljelölteket.


Hány ügyfelet vállaltok egyszerre?
Keveset. Ez szándékos.
Nem akarunk 500 kampánnyal zsonglőrködni.
Csak azt vállaljuk el, amit végig tudunk vinni teljes fókusszal.
Ha nincs kapacitásunk, akkor várólistát nyitunk.
Mit csináljak ha már van marketinges kollégám vagy ügynökségem?
Semmi gond.
Nem kérünk kizárólagosságot, sok ügyfelünknek szintén van belsős és külsős marketing csapata egyaránt.
Mivel mi a sales és marketing eszköztárát kombináljuk, kiválóan kiegészítjük majd a kollégák által végzett feladatokat.


Hogyan néz ki az együttműködés a mindennapokban?
Minden tartalmat mi készítünk el, a kezdeti iránymutatásaid és legjobb tudásunk szerint.
A rendszerünk automatikusan szállítja az új érdelődőket egy általad választott rendszerbe (ami lehet egy táblázat vagy egy CRM).
Az érdeklődők minőségéről rendszeresen egyeztetünk.
A hirdetések teljesítményét, ha szeretnéd, valós időben elérheted.
Mi van, ha nem jönnek az eredmények?
Akkor optimalizálunk. Pont.
Hetente futtatjuk az adatokat, A/B tesztelünk, skálázunk, átszerkesztünk, újraírunk.
Ha valami nem működik, akkor nem mentegetőzünk, hanem kijavítjuk.


Milyen gyorsan indul el a rendszer?
A szerződéskötés napjától számítva 1-2 hét alatt el tudjuk indítani a rendszert, amennyiben Te is partner vagy a gyors haladásban.
Két hét múlva jönnek az első érdeklődők.
Kipróbálhatom kicsiben, egy hónapra?
Röviden: nem.
Ez nem egy kondibérlet. Ez rendszerépítés.
A rendszerünk hétről-hétre, hónapról hónapra jobb eredményeket szállít.
Ha nem tudsz elköteleződni legalább 6 hónapra, akkor nem ez a megfelelő pillanat – és ezt tiszteletben tartjuk.

Ha eddig eljutottál
Egy dolog biztos
Stabil és tervezhető ügyfélszerzésre van szükséged.
Foglalj kötelezettségmentes és ingyenes első körös megbeszélést.